.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلفات طاعون کل‌بز وحشی در مازندران به ۵۷ راس رسید
مسوول حیات‌وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اشاره به اینکه شمار لاشه‌های کل‌بز وحشی به دلیل ابتلا به طاعون تاکنون به ۵۷ راس رسیده است، گفت: این بیماری از مهر ماه سال گذشته در شهرستان‌های نوشهر و کلاردشت و حتی تنکابن مشاهده شد و امسال نیز در منطقه البرز شمالی مشاهده شده است.

 

   

 

به گزارش شمال نیوز، کوروس ربیعی مسوول حیات‌وحش اداره کل حفاظت محیط‌زیست مازندران دیروز درباره آخرین وضعیت بیماری طاعون در استان مازندران اظهار کرد: پایش‌ها در ارتباط با بیماری طاعون در ارتفاعات البرز مرکزی تا حد امکان ادامه دارد.

 

وی افزود: سرمای هوا و شرایط فصلی کار پایش را در منطقه دشوار کرده ولی با این وجود محیط‌بانان درحال پایش هستند.

 

مسوول حیات‌وحش اداره کل حفاظت محیط‌زیست مازندران بیان کرد: این بیماری از مهر ماه سال گذشته در شهرستان‌های نوشهر و کلاردشت و حتی تنکابن مشاهده شد و امسال نیز در منطقه البرز شمالی مشاهده شده است.

 

ربیعی با اعلام اینکه سال گذشته تلفات بیماری تا دی ماه تداوم داشت، اضافه کرد: امسال دومین سالی است که شاهد شیوع بیماری در ارتفاعات استان هستیم که سال گذشته در ارتفاعات کلاردشت، نوشهر و حتی تنکابن بوده ولی امسال به ارتفاعات البرز مرکزی رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه شمار لاشه‌ها تاکنون به ۵۷ راس رسیده است، گفت: یک لاشه طی روزهای اخیر پیدا شده البته نمی‌توان درباره چرخه بیماری اظهارنظر کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.